תיאור הקטגוריה מלא
שולחן מנהל הינו מוצר מרכזי וחשוב שעומד במרכז משרד המנכ"ל. לפני הקנייה יש צורך להתחשב במספר פרמטרים על מנת להבטיח ששולחנות מנהל יעמדו בסטנדרטיים וישרתו את מי שמשתמש בהם בצורה הטובה ביותר. בעת בחירת שולחנות מנהל יש להתחשב בחדר עצמו, גודל החדר, עיצוב החדר, צבעים בולטים על מנת להתאים את השולחן המתאים ביותר. שולחנות מנהל באים לשרת את מנהל המשרד. יש צורך להתחשב בשימוש שלו, האם הוא שולחן שמשמש לישיבות עובדי המשרד, האם הוא משמש לפגישות עם לקוחות. לפני הקנייה יש לענות על שאלות אלה על מנת לבחור את שולחנות מנהל המתאים ביותר. דבר נוסף שיש להתחשב בו הוא עיצוב החדר. רצוי להתאים את שולחן המנהל כך שיתאים לצבע הריהוט שקיים כבר בחדר בשביל לקבל תחושה של אחידות והרמוניה בין הרהיטים. שולחנות מנהל צריכים להיראות מקצועיים, לכן מומלץ לקנות שולחן מנהל עם שידת מגירות שיכול לאחסן ניירת וקלסרים. יש צורך להתאים את שולחנות מנהל תוך שיקולים פונקציונליים והעברת מסר רצוי בהתאם לתחום המשרד. הכוונה היא ששולחן מנהל של משרד עורכי דין יהיה שונה משולחן מנהל של חברת הייטק כי שניהם משדרים מסר שונה. חשוב ששולחן מנהל יהיה לא רק מעוצב יפה אלא גם נוח וקל לעבוד איתם לכן יש צורך להתייחס לכל הפרמטרים האלו לפני הקנייה.